Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-COMMERCE)
Παρουσιάζονται ολοκληρωμένα εργαλεία ανάπτυξης ιστοχώρων. Περιγράφεται τι είναι μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο καθώς και τι είναι στατική ιστοσελίδα και δυναμική και πως γίνεται η φιλοξενία μιας ιστοσελίδας αναρτημένης στο διαδίκτυο. Επίσης, τι είναι τα Content Management Systems (CMS, Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου), τι σημαίνει να είναι CMS ανοιχτού ή κλειστού κώδικα καθώς και παραδείγματα αυτών.
Παρουσιάζονται και αναλύονται τρόποι αύξησης των Followers στα social media καθώς και τα οφέλη του εμπορίου στο Ίντερνετ. Γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στη ραγδαία ανάπτυξη του Ίντερνετ και στα ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν.
Επίσης, παρουσιάζονται πρότυπα ηλεκτρονικά καταστήματα και περιγράφονται τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και η πρότυπη πλατφόρμα ηλεκτρονικών καταστημάτων (WooCommerce).
Γίνεται μια εισαγωγή στα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας και βίντεο. Όσον αφορά την εικόνα παρουσιάζεται το εργαλείο Photoshop καθώς και οι σημαντικότερες λειτουργίες αυτού. Όσον αφορά το βίντεο, παρουσιάζεται το εργαλείο Premiere καθώς και τις σημαντικότερες
λειτουργίες αυτού.
Λαμβάνει χώρα εξοικείωση με τα Εργαλεία ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-shop), και περιγράφονται τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας και κατ’ επέκταση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ειδικότερα παρουσιάζονται:
- Τα Εργαλεία ανάπτυξης σελίδων Internet (WordPress, Drupal, Joomla)
- Τα Εργαλεία διευκόλυνσης δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων
- Δημιουργία ενός Ηλεκτρονικού καταστήματος
- Διαχείριση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος
- Τρόποι πρόσβασης από εναλλακτικές συσκευές
Περιγράφεται αναλυτικά η έννοια του Search Engine Optimization καθώς και οι παράγοντες που συμβάλουν στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Επιπλέον, γίνεται εξοικείωση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον τρόπο που βοηθούν στην καλύτερη προβολή της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Γίνεται περιγραφή της λειτουργίας της μηχανής αναζήτησης Google, των Google Analytics, του Google Adwords και αναλύονται καλές πρακτικές SEO.
Παρουσιάζονται βασικές αρχές της ασφάλειας προσωπικών δεδομένων καθώς και της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Επίσης, περιγράφεται το πιστοποιητικό SSL και τρόποι και τεχνικές που μπορούν να αποτρέψουν την υποκλοπή των ευαίσθητων προσωπικών
δεδομένων. Τέλος, παρουσιάζονται τα Cookies και οι δυνατότητες που παρέχουν ώστε να κάνουν πολύ ευκολότερη την πλοήγηση στο Web.
Γίνεται αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά σε Οδηγία, η οποία αφορά ορισμένες πτυχές των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου στην εσωτερική αγορά. Επίσης, αναφέρεται το Π.Δ. για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παραθέτονται εκείνα τα σημεία της οδηγίας σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών.